| Tir Jul 31, 2007 16:18 |
Tittel: |
Allright

Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 1505 Bosted: Kirkenes
|
|
|
|
Vi har sama, når dem sett sæ på bakfotan kan det der direktorate bare gå å gjømme sæ. _________________ 2007 Ski-doo Mxz Xrs 600 SDI TILSALGS !
2006 Lynx Rave 440/800H.O
2006 Samurai 150cc
1990 Yamaha Phazer
1989 Toyota Hiace 2.4D
1987 Suzuki Zl50 Chopper
1985 Yamha ET340 Mønster edition |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 16:41 |
karisari

Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 284 Bosted: Kirkenes
|
|
|
|
Nemli  _________________ And on the eighth day, god created Arctic Cat.
Arctic Cat F7 2006 |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 17:33 |
BRP
Ble Medlem: 16 Feb 2007 Innlegg: 150
|
|
|
|
Ja vi sama lager våres egne sine regla  _________________ 08 Ski-Doo MXZ 800XP
02 Peugeot 406 2,0HDI stasjonsvogn.
x
83 Yamaha vmax 540
86 Yamaha phazer 480
02 Ski-Doo mxz 600x
05 Ski-Doo Renegade 800x |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 17:46 |
Pulversne

Ble Medlem: 13 Des 2006 Innlegg: 1061 Bosted: Kistrand
|
|
|
|
Det e jo Jayte, OBR og Eazn det
Edit: ikke som e sama, men som kan fikse en organisasjon  _________________ 2003 MXZ 380f
Team Thomassen |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 19:11 |
Rave RE

Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 745 Bosted: Olderfjord City
|
|
|
|
Må jo regne med at det kommer til å gjøres ett unntak for saman fra den her regeln, så da har dem plutselig helle vidda for sæ sjøl, som dæm kan rasere som dæm vil... _________________ 2007 Rave RE 600 HO Team Thomassen
2003 Toyota Avensis D4D Executive
X
1995 Toyota Carina E 1.6 Ultra
1994 Elan 250 med avansert b.l.a.d. fjæring
2001 Rave 800
1999 MXZ 600 |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 19:41 |
Tittel: Noen momenter |
norskamerikaneren
Ble Medlem: 31 Jul 2007 Innlegg: 25
|
|
|
|
Hei, tenkte jeg skulle bidra litt her. Jeg beklager hvis momentene her er nevnt før eller lignende. Jeg har også bare lest utdrag fra forslaget. Jeg beklager også hvis det er noe som jeg har misforstått eller om jeg gir en feil fremstilling av lovforslaget. Dere er hjertelig velkommen til å bruke argumentene / deler av disse i eventuelle brev eller email til departementet (Gi meg gjerne beskjed om bruk).
Men.
1) a) Her nevnes "visuell støy", etter det jeg skjønner, det at scooterspor på snøen det er snakk om. Jeg ser ikke helt koblingen mellom dette og miljøvern. "Visuell støy" virker for meg mer som et subjektivt psykologisk moment, enn noe håndgripelig som har med naturnvern å gjøre.
Når vi først er inne på psykologi: Jeg kan ikke se at det her er gjort noen avveining av "belastningen" av "visuell støy" mot den psykologiske gevinsten rekreasjon på snøscooter gir. Det handler om å komme seg litt bort fra maset og tømme hodet sitt for tanker. Derfor ser jeg på denne aktiviteten som en "sikkerhetsventil". Denne "sikkerhetsventilen" ser jeg på som spesielt viktig når man har tunge studier / kunnskapsintensiv jobb.
Jeg har selv 5 årig siviløkonomutdannelse og jeg kan ikke få takket nok denne rekreasjonsmuligheten for at jeg kunne fullføre studiet innen normert tid. Jeg skal også begynne å jobbe i et kunnskapsintensivt firma i Finnmark, der jeg ennå enn så lenge har muligheten til å kjøre snøscooter. Er det ikke et mål om å ha flere kunnskapsarbeidere i distriktene?
Forsvinner denne muligheten, nøler jeg ikke med å flytte sørover, der jeg lett kan finne arbeid med min utdannelse. Det er snøscooteren som holder meg igjen her i Finnmark. Jeg tror ikke jeg er alene om dette.
1 b)Hva med alle som ikke kan gå flere mil på ski for å oppleve naturen? Er ikke det en slags belastning for de?
2) Jeg ber departementet om å fremskaffe vitenskapelige bevis for påstandene de hevder snøscooteren gjør for jordsmonnet. Jeg ser heller ingen intensiver for snøscooterkjørere å ville ødelegge jordsmonnet med vilje i og med at dette ville ødelegge drivbåndet til kjøretøyet og volde skader for flere tusener på kjøretøyet.
3) Departementet viser en intoleranse for en svak og relativt uorganisert minoritetsgruppe som man skal lete lenge etter i andre departementer.
4) Regjeringen har som mål å opprettholde bosettingen i distriktene. Et forbud for ferdsel med snøscooter i et regulert løypenett vil ha store negative ringvirkninger for distriktene. Bare snøscooterforhandlerne i Finnmark alene sysselsetter flere titalls ansatte. I tillegg kommer andre servicebedrifter tilknyttet aktiviteten, herunder kan nevnes ettermarkedsleverandører, snøscootermagasiner og turistbedrifter. I tillegg bidrar snøscooterkjøring til økt omsetning i bensinstasjoner og annen detaljhandel, hoteller og andre aktører som tilbyr overnatting, sportsbutikker og lignende. Et forbud vil bety at mange av aktørene som er nevnt her må enten redusere aktiviteten sin sterkt eller legge ned bedriften helt. Dette vil bidra ytterligere til fraflytting, jamfør punkt 1 a, nederste avsnitt.
5) Jeg legger merke til at også helikoptre er nevnt i denne instillingen. Jeg tror de aller fleste brukes til næringsformål og ikke til rekreasjonsaktiviteter. At det finnes så mange som 150 helikoptre her oppe var noe nytt for meg, i og med at det gjerne går et halvt år mellom hver gang i allefall jeg ser et.
6) Et totalforbud mot snøscooter, foruten om "snøscootertaxi" vil ramme svært mange næringsdrivende som nevnt i punkt 4, men jeg vil her spørre departementet om hva de som er avhengige av dette fremkomstmiddelet i sin utøvelse av næringsaktivitet skal gjøre. Skal for eksempel en reindriftssame vente på 5-6 snøscootertaxier for å flytte en reinflokk? Dette ville i praksis være lite gjennomførbart og ville føre til at de måtte slutte med sin næringsutdøvelse som både er befestet i lov og i menneskerettigheter, jamfør ILO konvensjonens paragraf 169. Vi må heller ikke glemme at mange av snøscooterene som er registrert, som nevnt i rapporten, er registrert til næringsformål.
7) Jeg ser departementets ønske om å begrense dispensasjons praksisen til kommunene. Etter det jeg forstår er en dispensasjon en godkjenning til å kjøre utenfor merket løype. Jeg støtter departementet når det gjelder dispensasjonspraksis i forhold til barmarkskjøring, men det er et stort steg fra dette og til å stenge lovlige snøscooterløyper, der man tross alt ferdes på snødekt underlag.
Det var alt det jeg kom på for denne gang. Kommenter gjerne. Kan skrive mer på denne posten om jeg kommer på noe mer. _________________ 2002srx
Sist endret av norskamerikaneren den Tir Jul 31, 2007 20:10, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 20:10 |
revo
Ble Medlem: 17 Feb 2007 Innlegg: 12
|
|
|
|
| JayTe skrev: | | obr skrev: | | Kjempe bra initiativ. Har signert. Kansje burde vi starte opp noe slags form for 'klubb' eller organisasjon som taler VÅR sak, et forbund for å si det slik, noe alla Naturvernforbundet, der vi jobber for å gi naturen TILBAKE til folk, uten å ødelegge, istede for å ta naturen FRA folk? |
Du er inne på noe der. Vi har ikke en interesseorganisasjon som taler vår sak. En slik organisasjon hadde gitt oss større tyngde med bedre muligheter for å bli hørt.
Å starte en slik organisasjon, er ikke noe problem. Problemet vil være å finn dedikerte folk med nok kunnskap og nok tyngde til å drifte denne. |
Dette har jeg tro på! Kanskje en organisasjon som ikke bare tenker på scooter, men på rettferdighet i utkantnorge rent generelt! Det være seg rett til bruk og nytte av utmarka, motorferdsel på snø og barmark, rett og slett ta vare på bosatte i utkantstrøk!
Kanskje Obr og JayTe spinner litt videre på dette? Blir det stort nok dukker det alltids opp folk til å styre! |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 21:34 |
JayTe

Ble Medlem: 15 Nov 2006 Innlegg: 585 Bosted: Meldal
|
|
|
|
| revo skrev: | | JayTe skrev: | | obr skrev: | | Kjempe bra initiativ. Har signert. Kansje burde vi starte opp noe slags form for 'klubb' eller organisasjon som taler VÅR sak, et forbund for å si det slik, noe alla Naturvernforbundet, der vi jobber for å gi naturen TILBAKE til folk, uten å ødelegge, istede for å ta naturen FRA folk? |
Du er inne på noe der. Vi har ikke en interesseorganisasjon som taler vår sak. En slik organisasjon hadde gitt oss større tyngde med bedre muligheter for å bli hørt.
Å starte en slik organisasjon, er ikke noe problem. Problemet vil være å finn dedikerte folk med nok kunnskap og nok tyngde til å drifte denne. |
Dette har jeg tro på! Kanskje en organisasjon som ikke bare tenker på scooter, men på rettferdighet i utkantnorge rent generelt! Det være seg rett til bruk og nytte av utmarka, motorferdsel på snø og barmark, rett og slett ta vare på bosatte i utkantstrøk!
Kanskje Obr og JayTe spinner litt videre på dette? Blir det stort nok dukker det alltids opp folk til å styre! |
Utmarksforbundet, For retten til å nyte naturen! Fra spøk til alvor: Hvis en organisasjon skal stables på beina, er ikke det gjort i en håndvending.
Hva slags type organisasjon er det mest hennsiktsmessige? Dette spenner vidt fra Naturvernforbundet til Bilaksjonen. Bilaksjonen fikk stor oppmerksomhet, men utrettet lite og er i dag egentlig død.
Scooterfolket i Norge er ganske spredt. Som jeg tidligere har skrevet, viser undersøkelser at det er i Trøndelag, Troms og Finnmark vi har folket i ryggen. Jeg kan godt være bidragsyter i en organisasjon, men er litt skeptisk til avstanden opp til det virkelige "scooterland". _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
In charge, www.naturogmotor.no
Ski-doo Summit 600 ETEC |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Jul 31, 2007 23:37 |
Powerslave

Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 121
|
|
|
|
Det er kunn organisering som nytter.
Jeg er enig her, vi skulle stablet opp en administrasjon og vervet folk og laget underskriftlister. Gjerne fått laget capser, t-skjorter eller noe sånt, noe som vises og som gjør at saken blir enda mer kjent.
Den eneste mulighet vi har for å vinne noe som helst er og skape trykk, trykk på direktoratet, lokalpolitikere og storting.
Om det hadde dannet seg en rask organisasjon med bra vekst hadde garantert media også fanget dette opp og bidratt til å formidle budskapet.
Skal man få til noe sånt må det handles raskt, og det må dannes en organisasjon og man må få kontakt med alle skuterklubber og motorklubber og man må bruke mye tid på å få vervet medlemmer og evt. underskrifter.
(En t-skjorte er kansje en god ide, med noe på fronten ala. nei til ny lov om ferdsel i utmark og på baksiden noe om det nye forslaget hva det innebærer) _________________
www.naturogmotor.no
Sist endret av Powerslave den Ons Aug 01, 2007 09:43, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 02:09 |
volvo240
Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 33 Bosted: Nordlysbyen
|
|
|
|
eke så jævla nøye kjøre uansett, men møte æ nån av dem så riv æ haue av dem.. enkelt å greit.. enig med brp, vi burde kjøre fram og tilbake foran og inn og ut av stortinget i protest! _________________ 2009 Arctic Cat M8
2007-09 nån som har billig 600 racer?
|
| Ons Aug 01, 2007 11:49 |
obr

Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 997 Bosted: Alta
|
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 12:04 |
SKM
Ble Medlem: 28 Nov 2006 Innlegg: 130
|
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 12:07 |
Aztro

Ble Medlem: 23 Nov 2006 Innlegg: 190 Bosted: Mosjøen
|
|
|
|
En sånn klubb ville stått mitt hjerte nært!
Skal vi virkelig la dette byråkratiet herse med oss på denne måten?
Dette er virkelig kommunisme i praksis. Altså typisk NOREG _________________ Scooter til vinter'n!!! |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 12:27 |
JayTe

|
|
|
|
Har vært i kontakt med et par andre organisasjoner for å få tips om organisasjons-strukturering og lover og regler.
Har videre vært i kontakt med et par mulige økonomiske bidragsytere, for å høre hva de synes om saken.
Over og ut fra Syrstad for denne omgang.... _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 12:43 |
JayTe

|
|
|
|
Hva har sjedd på forsiden av scooternorge, artikkelen om lovforslaget er borte????? _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 12:53 |
obr

|
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 13:08 |
EdgePower Moderator

Ble Medlem: 25 Feb 2007 Innlegg: 2082 Bosted: Finnmark :)
|
|
|
|
http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article2904513.ece
Det kommer fort i media!
Så ikke linke lengere opp.. _________________ Moderator
Ski-doo Mxz 600 XRS 2007
Masse utstyr
X:
- Ski-doo Summit 550f 2005
- Polaris edge 340 2004
"- If you have to be somewhere Monday morning, shouldn´t you be thinking about a Tekvest?" |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 15:29 |
JayTe

|
|
|
|
Okay, da har jeg gjort et solid stykke detektivarbeid, og har det meste klart med hennhold på stiftelse av en nonprofit innteresseorganisasjon. Men jeg klarer ikke dette alene, og trenger solid hjelp fra dere andre. Det første som må gjøres er å stifte selve organisasjonen og få til et interimstyre. Jeg ser ikke for meg at det kan gjøres her i trøndelag, men foreslår at noen i f.eks Alta gjør dette. Det går kort og godt ut på å lage et stiftelsesdokument og lage vedtekter, maler til dette bruket sitter jeg på.
Jeg har opprettet en e-post for bruk omkring organisasjonen:
ja.til.scooter@gmail.com
Bruk denne til å komme i kontakt med meg angående organisasjonen. Jeg håper flere av dere melder dere som innteresserte i å ta i et tak for scooteren i Norge. Jeg vil også gjerne ha forslag på ulike måter vi kan markere oss på.
Vi har dårlig tid. Høringsfristen er 15. oktober, men nesten like viktig, det er kommunevalg snart. Vi må være tilstede i valgkampen i de ulike kommunene. Spørre og presse fram standpunktene til politikerne. _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 21:33 |
kaillen
Ble Medlem: 11 Jan 2007 Innlegg: 18 Bosted: Nordreisa
|
|
|
|
Hallo alle scooterfolk.
Sitter å ser med vantro på DN´s forslag. For meg ser det ut som det er viktig for de som har
utforma forslaget,er å dra fram alt det negative som motorferdsel i utmark.
Det som slår meg er at ingen ting av det positive, som bla annet scooterkjøring er for mange av oss, bidrar
til at vi kommer oss ut og får slappet av i den samme naturen som noen få av vadmelsadelen sørpå skal ha monopol på.
Tilbake til utkastet. Dette med forurensing er meget latterlig, da scooteren ikke forurenser engang så mye som en bil,
dvs. at har de fleste kommet seg på fjellet med scooter,har forurensinga vært veldig liten,
mot at de har vært hjemme og brukt bilen.
Hadde tiltro til at de folkevagte ville se på loven på en
konstruktiv og ordenlig måte denne gangen, og ta hensyn til både scooterbrukere og skifolk, men dengang ei.
For med ser det ut som at enkeltpersoner har fått gjennomslag for sitt personlige syn, uten å ta hensyn til de som bruker
både motor og/eller ski for å komme seg til fjells.
Dette vil nok utløse et skred av ulovlig kjøring, og folks oppfatning av rettsystemet her til lands vil falle enda mange hakk.
Synes alle scooter folk skal tenke igjennom hvem vi vil ha til makta ved valget.
De rød/grønne har så langt vært veldig uforutsigbar i alt de har gjort, slik også med denne loven.
Vil vi ha en politistat. Vil vi ha større inflasjon og enda høyere rente.
Husk at samla står vi sterkt. Vi kan presse de folkevalgte.
PS. Synes at barmarkskjøring kan det være strenge regler for, da dette virkelig ødelegger naturen.
Når det gjelder båtbruken i Oslofjorden og scooterbruken hos oss, brukes begge til rekreasjon, og kan sammenlignes.
Skal vi som bruker scooter til rekreasjon bli utestengt fra dette? Synes det er et STORT overtramp av oss scooterfolk,
mens båtfolket får fortsette, men det er vel så, at har stortinget vært her nord, har vel alle på tinget kjørt scooter,
og båttrafikken sørpå har blitt regulert.
HUSH AT USERIØSITET IKKE HJELPER.
God VALG. |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 22:13 |
Sindre
Ble Medlem: 23 Nov 2006 Innlegg: 3 Bosted: Sunnmøre
|
|
|
|
Hei alle scooterfolk.
Stå på, få fram argumenta. Vil ønske dokke lykke til i kampen mot eit slikt lovforslag.
p.s.
Har desverre ikkje scooter eller tilgang på løypenett. |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 22:27 |
EdgePower Moderator

|
|
|
|
Bruk kontakter i div. media for å få saken ut og frem?
Folket må få høre om dette... _________________ Moderator
Ski-doo Mxz 600 XRS 2007
Masse utstyr
X:
- Polaris edge 340 2004
"- If you have to be somewhere Monday morning, shouldn´t you be thinking about a Tekvest?" |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 22:35 |
JayTe

|
|
|
|
| EdgePower skrev: | Bruk kontakter i div. media for å få saken ut og frem?
Folket må få høre om dette... |
Tro meg, vi skal få denne saken ut i media. Vi må samle oss, vise at vi er mange og ikke minst, vi må vise at det faktisk er gode argumenter mot forslaget fra DN.
Når det gjelder organisasjonen, har jeg i løpet av dagen klart å skaffe et par mulige styrekanidater, men jeg trenger flere. Hopp ned fra gjerdet folkens, bli med å ta et i et tak for snøscooteren. Dere VET dere kommer til å angre den dagen forslaget går gjennom og dere får bøter til langt over ørene... _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 22:51 |
kaillen
Ble Medlem: 11 Jan 2007 Innlegg: 18 Bosted: Nordreisa
|
|
|
|
Synes ideen om organisering er god. Dette må være på landsbasis.
Få alle scootereiere i hele Norge med.
Synes det å rakke ned på søringene er dumt, da det ikke er dem som direkte har kommen med forslaget. Det kan vi takke enkelte fanatikere (vadmelsadelen) som meler sin egen kake under dekke av regjering og direktorat. |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Aug 01, 2007 23:35 |
EdgePower Moderator

|
|
|
|
| JayTe skrev: | | EdgePower skrev: | Bruk kontakter i div. media for å få saken ut og frem?
Folket må få høre om dette... |
Tro meg, vi skal få denne saken ut i media. Vi må samle oss, vise at vi er mange og ikke minst, vi må vise at det faktisk er gode argumenter mot forslaget fra DN.
Når det gjelder organisasjonen, har jeg i løpet av dagen klart å skaffe et par mulige styrekanidater, men jeg trenger flere. Hopp ned fra gjerdet folkens, bli med å ta et i et tak for snøscooteren. Dere VET dere kommer til å angre den dagen forslaget går gjennom og dere får bøter til langt over ørene... |
Mhm, lurt å samle opp alle argumenter folk skriver da:)
Bra det finnes flinke folk der ute
Antall besøk: 1355..En god del har vært på sia nu, men flere bør skrive under også! _________________ Moderator
Ski-doo Mxz 600 XRS 2007
Masse utstyr
X:
- Polaris edge 340 2004
|
| Til Toppen |
|
| Tor Aug 02, 2007 01:07 |
Pulversne

|
|
|
|
Bare fortell kordan man melder seg inn i den organisasjonen så e æ me ! _________________ 2003 MXZ 380f
Team Thomassen |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Aug 02, 2007 01:51 |
kjor1

Ble Medlem: 23 Nov 2006 Innlegg: 187
|
|
|
|
Håper de fleste av styremedlemmen i denne organisasjonen er godt voksne. Noen dyslektiske ungdommer vil nok gjøre vondt værre.
Voksne, seriøse, taleføre og ståpå-dyktige mennesker mener jeg bør sitte på toppen.
Bare mine to cent...  |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Aug 02, 2007 07:43 |
obr

|
|
| Til Toppen |
|
| Tor Aug 02, 2007 13:59 |
Pulversne

|
|
|
|
| kjor1 skrev: | Håper de fleste av styremedlemmen i denne organisasjonen er godt voksne. Noen dyslektiske ungdommer vil nok gjøre vondt værre.
Voksne, seriøse, taleføre og ståpå-dyktige mennesker mener jeg bør sitte på toppen.
Bare mine to cent...  |
Mente ikke å være i no styre eller nåkka. Bare støttemedlem. sånn at det blir fullt av folk til sammen.  _________________ 2003 MXZ 380f
Team Thomassen |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Aug 02, 2007 13:59 |
highPerformanse
Ble Medlem: 12 Mai 2007 Innlegg: 421 Bosted: der purken kan hålle seg langt unna....
|
|
|
|
det her må oss scooterElskere gå sammen om å forhindre.
telome ho bestemor, som ikkje har rørt en scooter i hele sitt liv, syns dette lovsforslaget er direkte teit. for meg så er dette å ta naturen FRA åss scooterensusiaster. ikke alle liker å oppleve naturen på ski eller til fots, og det syns jeg de på toppen skal ta hensyn til.
og vis jeg ikke har misforståd helt. hva med dem som er utdanna scooter og atv mekanikera?(er faktisk på go vei dit selv) skal dem bare miste jobben å leve som trygdesnyltera restn av live. eller gå skole omigjen? å hva med selve scooterverkste? leggs ned å tape penger? det er folk som har private scooterverkste også, har spart i mange år, kansje halle live, for å få opp en bedrift.
vis det finnes en orginasjon som står på vår side av saken så e det bare å sende link eller si ifra hvor jeg skal melde meg inn! _________________ ja det e jo lynx som rule  |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Aug 02, 2007 17:02 |
norskamerikaneren
Ble Medlem: 31 Jul 2007 Innlegg: 25
|
|
|
|
1) Er samtlige scooterimportører/forhandlere blitt informert om dette?
2) Kanskje scooternorge kunne ha et ferdigskrevet protestbrev med i neste nummer som det bare er å underskrive og sende til DN?
3) Hold trykket i media oppe om denne saken, dere gjør en god jobb! _________________ 2002srx |
|
| Til Toppen |
|
Vis Forrige Tema
Vis Neste Tema
|
Du kan starte nye temaer i dette forumet Du kan svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|