|
|
|
|
| Tir Mai 06, 2008 20:43 |
Tittel: |
JayTe

Ble Medlem: 15 Nov 2006 Innlegg: 585 Bosted: Meldal
|
|
|
|
| crazymm skrev: |
va no ikke mynta på nån personlig. men alle eg ser klage på scooter e stort sett folk med mye penga(store båter/biler) derfor "veit" eg att det aldri kommer til å bli lovt med scooterkjøring i ordentlige forma i norge(i våres tid) men som sagt e det mi meining. men såklart vist du/dere klare å vise til noen ordentlige resultata så ska eg trekke tilbakke alt og skifte meining. uansett den kjøringa eg like kan sammenlignes med samme sort som en extrem kjører på ski(bare oppover da) og det ser eg ingen som orke og kjempe for. e nokk derfor eg bare har gitt opp da. |
Høyre er historisk kjennt som "rikfolk-partiet" i Norge, du kan jo se på våre nettsider eller på Høyres egne sider hva de mener om saken. Vi som jobber med denne saken daglig, vet at det er mye mer nyansert enn folks inntekt. _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
In charge, www.naturogmotor.no
Ski-doo Summit 600 ETEC |
|
| Til Toppen |
|
| Tir Mai 06, 2008 22:35 |
Bearcat98
Ble Medlem: 11 Feb 2008 Innlegg: 14
|
|
|
|
| crazymm skrev: | | den kjøringa eg like kan sammenlignes med samme sort som en extrem kjører på ski(bare oppover da) og det ser eg ingen som orke og kjempe for. e nokk derfor eg bare har gitt opp da. |
Kjøper ikke helt den sammenligningen. Det er tross alt en markant forskjell på både spor og støynivå. |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 01:02 |
Tittel: 23d |
M1000
Ble Medlem: 19 Mar 2007 Innlegg: 98 Bosted: balsfjord
|
|
|
|
skal no bære bli korsn låva dm vill før min del! æ gjer mæ no hælvette, har kjørt scooter ulåvlig kor masse æ ønske i alle år! å har tenkt å fortsette me d! norge er ett førbanna komunistisk syrt land! politikeran jør jo d som passe best før dm, dm drit no i ka ei "lita" gruppa folk sei! næi dn norske stat kan brenne en viss plass! hær e vi vårres egen sjæf!  _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
156" challanger extreme 64kams belte, 9" alu hjul+++ |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 07:31 |
crazymm
Ble Medlem: 27 Mar 2008 Innlegg: 247 Bosted: troms
|
|
|
|
| Bearcat98 skrev: | | crazymm skrev: | | den kjøringa eg like kan sammenlignes med samme sort som en extrem kjører på ski(bare oppover da) og det ser eg ingen som orke og kjempe for. e nokk derfor eg bare har gitt opp da. |
Kjøper ikke helt den sammenligningen. Det er tross alt en markant forskjell på både spor og støynivå. |
og folk synes att mine meininge e skadelig for oss scooterfolk. ka fan e det med deg din jæ... ski turist. |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 07:39 |
Tittel: Re: 23d |
JayTe

|
|
|
|
| M1000 skrev: | skal no bære bli korsn låva dm vill før min del! æ gjer mæ no hælvette, har kjørt scooter ulåvlig kor masse æ ønske i alle år! å har tenkt å fortsette me d! norge er ett førbanna komunistisk syrt land! politikeran jør jo d som passe best før dm, dm drit no i ka ei "lita" gruppa folk sei! næi dn norske stat kan brenne en viss plass! hær e vi vårres egen sjæf!  |
Du virker for å være stolt over at du ødelegger for 10 000-vis av andre. Det som er sikkert, er at det ikke vil bli noe mindre fokus på ulovlig kjøring i årene fremover. Sånne holdninger som du viser her, er årsaken til at vi til en hvis grad er for strengere straffereaksjoner. _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 11:46 |
Powerslave

Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 121
|
|
|
|
| M1000 skrev: | skal no bære bli korsn låva dm vill før min del! æ gjer mæ no hælvette, har kjørt scooter ulåvlig kor masse æ ønske i alle år! å har tenkt å fortsette me d! norge er ett førbanna komunistisk syrt land! politikeran jør jo d som passe best før dm, dm drit no i ka ei "lita" gruppa folk sei! næi dn norske stat kan brenne en viss plass! hær e vi vårres egen sjæf!  |
På bakgrunn av slik utsagn så har politikerne og andre bevis for at eneste som nytter for å stanse ulovlig kjøring er å beslaglegge sneskuteren.
Jeg er ikke for strengere sanksjoner (og ivertfall ikke beslag), men skjønner hvorfor de vurderer det når det er kansje det eneste virkemiddelet som vil fungere på enkelte. _________________
www.naturogmotor.no |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 15:39 |
M1000
|
|
|
|
| Powerslave skrev: | | M1000 skrev: | skal no bære bli korsn låva dm vill før min del! æ gjer mæ no hælvette, har kjørt scooter ulåvlig kor masse æ ønske i alle år! å har tenkt å fortsette me d! norge er ett førbanna komunistisk syrt land! politikeran jør jo d som passe best før dm, dm drit no i ka ei "lita" gruppa folk sei! næi dn norske stat kan brenne en viss plass! hær e vi vårres egen sjæf!  |
På bakgrunn av slik utsagn så har politikerne og andre bevis for at eneste som nytter for å stanse ulovlig kjøring er å beslaglegge sneskuteren.
Jeg er ikke for strengere sanksjoner (og ivertfall ikke beslag), men skjønner hvorfor de vurderer det når det er kansje det eneste virkemiddelet som vil fungere på enkelte. |
ja ka du meine mn skal gjøre da!? gje faen i å kjøre scooter!? e d nåkka vits i å diskutere fram å tbake i alle år når du ser at d ikje blir nåkka meire låvlige løype!? som sagt så gjer æ mæ LANGT hælvette æ KJØRE!  _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 16:26 |
Tittel: å kjøre..... |
Norway
Ble Medlem: 07 Feb 2008 Innlegg: 79 Bosted: Tromsø
|
|
|
|
Men du M1000;
Kunne du være så vennlig å være så snill med sukker på å ikke rope det ut her???
Kan ikke de som fremdeles øyne et håp, om så bare i sin egen kommune, få lov til å fortsette uten at du ska ødelegge??
Velkommen hit og si; "trur aldri det bli løype" og forsåvidt "det e rikfolk med båt som styre". Det skade ikke, men det du sa kommer visse folk her i landet til å stemple alle oss andre med. Takk skal du ha..
Rune Svendsen, Tromsø _________________ If it doesn't SCARE you a bit it's to slow..
Proff nettsie? www.gnistdesign.no Max power? www.pfracing.se www.naturogmotor.no |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 17:43 |
Tittel: Re: å kjøre..... |
M1000
|
|
|
|
| Norway skrev: | Men du M1000;
Kunne du være så vennlig å være så snill med sukker på å ikke rope det ut her???
Kan ikke de som fremdeles øyne et håp, om så bare i sin egen kommune, få lov til å fortsette uten at du ska ødelegge??
Velkommen hit og si; "trur aldri det bli løype" og forsåvidt "det e rikfolk med båt som styre". Det skade ikke, men det du sa kommer visse folk her i landet til å stemple alle oss andre med. Takk skal du ha..
Rune Svendsen, Tromsø |
ingen årsak  _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 17:48 |
JayTe

|
|
|
|
| M1000 skrev: | | Powerslave skrev: | | M1000 skrev: | skal no bære bli korsn låva dm vill før min del! æ gjer mæ no hælvette, har kjørt scooter ulåvlig kor masse æ ønske i alle år! å har tenkt å fortsette me d! norge er ett førbanna komunistisk syrt land! politikeran jør jo d som passe best før dm, dm drit no i ka ei "lita" gruppa folk sei! næi dn norske stat kan brenne en viss plass! hær e vi vårres egen sjæf!  |
Jeg er ikke for strengere sanksjoner (og ivertfall ikke beslag), men skjønner hvorfor de vurderer det når det er kansje det eneste virkemiddelet som vil fungere på enkelte. |
ja ka du meine mn skal gjøre da!? gje faen i å kjøre scooter!? e d nåkka vits i å diskutere fram å tbake i alle år når du ser at d ikje blir nåkka meire låvlige løype!? som sagt så gjer æ mæ LANGT hælvette æ KJØRE!  |
Forstår du ikke at det er NÅ kampen står, hverken før eller senere??? Aldri før har vi vært så nært å få til et fornuftig system som vi er i dag, da synes jeg det er synd hvis de holdningene du viser her skal klare å torpedere det arbeidet som er gjort i denne saken. _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 17:50 |
M1000
|
|
|
|
| JayTe skrev: | | M1000 skrev: | | Powerslave skrev: | | M1000 skrev: | skal no bære bli korsn låva dm vill før min del! æ gjer mæ no hælvette, har kjørt scooter ulåvlig kor masse æ ønske i alle år! å har tenkt å fortsette me d! norge er ett førbanna komunistisk syrt land! politikeran jør jo d som passe best før dm, dm drit no i ka ei "lita" gruppa folk sei! næi dn norske stat kan brenne en viss plass! hær e vi vårres egen sjæf!  |
ja ka du meine mn skal gjøre da!? gje faen i å kjøre scooter!? e d nåkka vits i å diskutere fram å tbake i alle år når du ser at d ikje blir nåkka meire låvlige løype!? som sagt så gjer æ mæ LANGT hælvette æ KJØRE!  |
Forstår du ikke at det er NÅ kampen står, hverken før eller senere??? Aldri før har vi vært så nært å få til et fornuftig system som vi er i dag, da synes jeg det er synd hvis de holdningene du viser her skal klare å torpedere det arbeidet som er gjort i denne saken. |
JAAAAA særlig!  _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 17:56 |
JayTe

|
|
|
|
*Slettet* Årsak: vil ikke assosieres med denne diskusjonen _________________ Perhaps my wife wears the pants in my family, but atleast I'm the one who get's to take them of every night...
Ski-doo Summit 600 ETEC
Sist endret av JayTe den Tor Mai 08, 2008 11:50, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 18:03 |
obr

Ble Medlem: 22 Nov 2006 Innlegg: 997 Bosted: Alta
|
|
|
|
Jeg skjønner OVERHODET ikke bakgrunnen for det som blir skrevet her. Er det slik at vi skal la enkeltmennesker ødelegge for alt det arbeidet som blir gjort for at vi skal få utøve vår hobby? Skal noen absurde meninger slå tilbake for alt det gode som blir gjort? slike meninger som enkelte her kommer med er og blir HELT HÅPLØSE!!! Hva er det dere tenker på når dere skriver slikt på et åpent forum? Legg ut telefonnummeret til foreldrene deres slik at vi kan få dem til å ta fra dere både scooter og tilgang til internett, for dette er holdninger til personer JEG ikke ønsker å bli assosiert med.
Må bare beklage til SAMTLIGE som leser denne tråden, og si at 99,9% av oss som kjører snøscooter ikke deler holdningene til bl.a M1000. Beklageligvis er det slik at slike meninger er de vi blir kjørt på. Alle som kun ønsker å få drive med dette, blir ikke hørt, mens slike som han som kun har et mål i livet, nemlig å ødelegge for alle, og kun tenke på seg selv, blir trekt fram i alle diskusjoner angående dette såre temaet.
På generelt basis, kan jeg si det slik: Vet det ikke alltid er enkelt og forstå, men verden snurrer ikke i akse rundt DEG. Du er kun et enkeltindivid i denne verden. Snøscooterkjørere i Norge er i mindretall, og vi blir motarbeidet. Noen av oss forsøker å slå tilbake. Det er ikke en enkel jobb. Og når noen av våre 'egne' (i anførselstegn for jeg ønsker fortsatt ikke å assosieres med slike) kommer å forsøker å stikke kjepper i hjulene for oss, blir vi kraftig provosert, og ikke minst skuffet. Bensin på bålet til motstanderne er det eneste dere skaffer med deres meninger. Forsøk å tenk litt lengre enn hva nesetippen strekker.
Jeg håper og tror at fornuften til alle oss andre kan seire.
Dersom dere er misfornøyd med det arbeidet som blir lagt ned for å få drive med vår hobby, er dere MER enn velkommen til å ta kontakt med meg personlig, på telefon og fortelle hva vi kan gjøre annerledes for at dere skal få trua på at dette kommer til å fungere. Hvis ikke, ber jeg dere vennligst holde usaklige og UTROLIG provoserende dumme holdninger for dere selv, og ikke ødelegge for oss som faktisk har våknet opp og forstått hva som er i ferd med å skje med hobbyen, livsttilen og ønsket vårt om et rettferdig demokratisk Norge.
Ole Bull Romsdal
Nestleder
Natur og Motor
tlf 411 41 933 _________________ Yamaha Factory Racing
HS Performance - Alt av performance deler
TK Motor - Norges beste Yamaha forhandler |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 18:24 |
M1000
|
|
|
|
næida vi e alle KJÆMPE førnøyd me natur å motor!  _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 18:34 |
EdgePower Moderator

Ble Medlem: 25 Feb 2007 Innlegg: 2082 Bosted: Finnmark :)
|
|
|
|
Syns du burde skjerpe deg litt, du er direkte barnslig..
Hvis du har gitt opp håpet trenger du ikke la det gå utover oss!
Er faktisk personer her som lever for vi skal kunne kjøre, selv om du ikke
bryr deg om regler (slik virker det) så betyr det ikke at alle andre gjøre det! _________________ Moderator
Ski-doo Mxz 600 XRS 2007
Masse utstyr
X:
- Ski-doo Summit 550f 2005
- Polaris edge 340 2004
"- If you have to be somewhere Monday morning, shouldn´t you be thinking about a Tekvest?" |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 18:43 |
M1000
|
|
|
|
åja d e ikje låv å være førnøyd me nåkka heller no!? _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 18:48 |
EdgePower Moderator

|
|
|
|
Ta et hint.. _________________ Moderator
Ski-doo Mxz 600 XRS 2007
Masse utstyr
X:
- Polaris edge 340 2004
"- If you have to be somewhere Monday morning, shouldn´t you be thinking about a Tekvest?" |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 20:20 |
M1000
|
|
|
|
da må du være djævelskt dårlig å gje hint da isåfall! _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 22:19 |
EdgePower Moderator

|
|
|
|
Det kan gjerne være
Men da er jeg nok ikke den eneste..  _________________ Moderator
Ski-doo Mxz 600 XRS 2007
Masse utstyr
X:
- Polaris edge 340 2004
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 23:50 |
andgjerd
Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 54 Bosted: sogndal/stavanger
|
|
|
|
Utestengelse av brukere, bør vel vere en reaksjon her!
Og sletting av innlegg, og/eller rydde heile tråden.
Synd at enkelte skal øydelegge for alle oss andre! _________________ Nytro MC-X Turbo |
|
| Til Toppen |
|
| Ons Mai 07, 2008 23:59 |
Tittel: Dæven... |
pelleparafin
Ble Medlem: 30 Jan 2008 Innlegg: 9
|
|
|
|
Blir jo riktig imponert over enkeltes kognitive evner når man leser M1000 sine innlegg
Som en person som er bevandret innenfor jussens flotte vegger har jeg aldri tenkt tanken at inndragning av motorvogn er et rettferdig virkemiddel, men nå må jeg si at det dessverre ser ut som det eneste som kan hindre enkeltes totalt destruktive framferd. Her er det tydeligvis nødvendig å lage hjemmel til inndragning. Trodde aldri jeg kom til å tenke noe slikt, takk til deg Mr.1000 kroners idi..
Skulle fankern vært forbudt å ytre seg offentlig om noe som helst når man ikke har kapasitet til refleksjon overhodet. Har ikke en rent liten misstanke om en liten insider med vikarierende motiver her. Ingen kan være så uintelligent og fortsatt ha prestert å vokst opp og klart å tilnærme seg noe som kan ligne norsk skriftspråk. I så fall tok Darwin grundig feil gitt.
O.T: hva er det liksom N & M har gjort for å gjøre seg fortjent til skrubbens missnøye by the way?? |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 01:22 |
M1000
|
|
|
|
what ever _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 07:37 |
crazymm
|
|
|
|
| andgjerd skrev: | Utestengelse av brukere, bør vel vere en reaksjon her!
Synd at enkelte skal øydelegge for alle oss andre! |
greit nokk att man kan moderere språkbruken litt.men vist det sku være sånn at med en gang det va litt uenighet så sku man stenge tråden,så kan man liksågodt stenge heile forumet. e det ikke detta som e heile vitsen med forumet?? og til alle dokk andre: trur ikke det e mange scootermotstandera som e å les på forumet, det e de nokk ikke inteligent nokk til. |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 11:34 |
M1000
|
|
|
|
| crazymm skrev: | | andgjerd skrev: | Utestengelse av brukere, bør vel vere en reaksjon her!
Synd at enkelte skal øydelegge for alle oss andre! |
greit nokk att man kan moderere språkbruken litt.men vist det sku være sånn at med en gang det va litt uenighet så sku man stenge tråden,så kan man liksågodt stenge heile forumet. e det ikke detta som e heile vitsen med forumet?? og til alle dokk andre: trur ikke det e mange scootermotstandera som e å les på forumet, det e de nokk ikke inteligent nokk til. |
YESS endeling nån med litt vett i skallen TAKK TEL DÆ  _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 12:18 |
catothom Moderator

Ble Medlem: 29 Nov 2006 Innlegg: 1405 Bosted: Opp en vei, til høyre, i ett grått hus
|
|
|
|
For dere der ute så kan ikke vi moderatorer redigere og slette tråder som andre skriver inn her på denne tråden. Eneste tråden på Scooternorge sitt forum at vi moderatorer er hjelpesløse. Eneste vi kan gjøre er å oppfordre brukere til å bruke hode før de snakker, noe desverre ikke alle er like flinke til. _________________ Scooterløs
Sist endret av catothom den Fre Mai 23, 2008 23:19, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 13:48 |
M1000
|
|
|
|
| catothom skrev: | For dere der ute så kan ikke vi moderatorer redigere og slette tråder som andre skriver inn her på denne tråden. Eneste tråden på Scooternorge sitt forum at vi moderatorer er hjelpesløse. Eneste vi kan gjøre er å oppfordre brukere til å bruke hode før de snakker, noe desverre ikke alle er like flinke til.
Er bare ett par ting jeg vil si til alle som prøver å motarbeide det natur og ungdom gjør, samt hva vi scooterfolk ønsker.
Og der er: Ønsker ikke dere å beholde scooteren? Ønsker dere ikke ett lovlig løypenett? Vil dere virkelig provosere fram meningsløse diskusjoner?
Hva er poenget? Synes det er akurat like teit som å pisse i buksa for å bli varm. Her er det gutter som jobber frivillig for å hjelpe oss scooterfolk også må det sellfølgeli være noen som bare MÅ ødelegge.
Er veldi skuffende oppførsel av dere.  |
JA så læ være å lese d hær da, vest du e så skuffa!  _________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 15:58 |
goofey

Ble Medlem: 23 Nov 2006 Innlegg: 45
|
|
|
|
Hvis man tror at våre motstandere ikke er inne og leser her - tar man grundig feil. I ett nummer av bladet til Den norske Turistforening, som ble utdelt ifm fremleggelsen av lovforslaget er det referert direkte ut fra denne tråden på dette forum!.
Så TENK før dere skriver.
Når det gjelder mentaliteten til div. snøscooterførere fra Balsfjord kunne jeg sagt mye, da man har litt lokalkjennskap.... men regner med at folk skjønner hva jeg mener. |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 20:22 |
crazymm
|
|
|
|
| catothom skrev: | For dere der ute så kan ikke vi moderatorer redigere og slette tråder som andre skriver inn her på denne tråden. Eneste tråden på Scooternorge sitt forum at vi moderatorer er hjelpesløse. Eneste vi kan gjøre er å oppfordre brukere til å bruke hode før de snakker, noe desverre ikke alle er like flinke til.
Er bare ett par ting jeg vil si til alle som prøver å motarbeide det natur og ungdom gjør, samt hva vi scooterfolk ønsker.
Og der er: Ønsker ikke dere å beholde scooteren? Ønsker dere ikke ett lovlig løypenett? Vil dere virkelig provosere fram meningsløse diskusjoner?
Hva er poenget? Synes det er akurat like teit som å pisse i buksa for å bli varm. Her er det gutter som jobber frivillig for å hjelpe oss scooterfolk også må det sellfølgeli være noen som bare MÅ ødelegge.
kan ikke si att eg motarbeide dem. syns det e bra det arbeidet dem legg ned i å prøve å få løypenett. eg har bare ytra mi personlige meining. (att eg har mista håpet) uansett så ser eg ingen plass at dettan e ei sida for kun de med natur og motor sine meininge.hadde det vært opp til meg så hadde alle kjørt ulovlig for å demonstrere mot staten. MEN SOM SAGT DET E MI MEINING. bli du støtt av å lese dettan så ikke vær på nett. |
|
| Til Toppen |
|
| Tor Mai 08, 2008 21:30 |
M1000
|
|
|
|
| crazymm skrev: | | catothom skrev: | For dere der ute så kan ikke vi moderatorer redigere og slette tråder som andre skriver inn her på denne tråden. Eneste tråden på Scooternorge sitt forum at vi moderatorer er hjelpesløse. Eneste vi kan gjøre er å oppfordre brukere til å bruke hode før de snakker, noe desverre ikke alle er like flinke til.
kan ikke si att eg motarbeide dem. syns det e bra det arbeidet dem legg ned i å prøve å få løypenett. eg har bare ytra mi personlige meining. (att eg har mista håpet) uansett så ser eg ingen plass at dettan e ei sida for kun de med natur og motor sine meininge.hadde det vært opp til meg så hadde alle kjørt ulovlig for å demonstrere mot staten. MEN SOM SAGT DET E MI MEINING. bli du støtt av å lese dettan så ikke vær på nett.
DÆVEN dær e vi enig |
_________________ m1000 slp singel pipe, boondocker box, v-force 3 reeds, helix, variator kit,
|
| Til Toppen |
|
| Man Mai 12, 2008 13:21 |
trymiak
Ble Medlem: 10 Jan 2007 Innlegg: 37 Bosted: Sørli
|
|
|
|
D e nå jaggu ingen tvil om at den siste idioten ikke e født!
Er jo ganske tydelig at det er en god del yngre folk her inne på tråden!
Vi har vel alle hørt uttrykket rebelsk ungdom! Og vi har vel alle vært unge engang, men det skulle helt klart vært litt restriksjoner på denne tråden! Her finner scootermotstanderne en god del materiale de kan bruke i sitt arbeid på å få bort scooteren for godt!!
Vær så snill å behersk dere frem til denne saken er avgjort. _________________ Yamaha's are like Tampons....Every Pussy owns one! |
|
| Til Toppen |
|
Vis Forrige Tema
Vis Neste Tema
|
Du kan starte nye temaer i dette forumet Du kan svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|